• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

آغاز طرح پیمایش خانه به خانه در شهرستان انار؛ انشعاب مشترکین بد حساب قطع می‌شود

  • 11 بهمن 1402 - 7:29
آغاز طرح پیمایش خانه به خانه در شهرستان انار؛ انشعاب مشترکین بد حساب قطع می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان انار با عرض احترام به شهروندان بزرگوار ، از مشترکین فهیم که در زمان مقرر اقدام به پرداخت قبض آب بها می نمایند تقدیر و تشکر کرد.

حسن قاآنی گفت : با توجه به کاهش نزولات آسمانی و افت ذخایر آبی …طرح پیمایش خانه به خانه در شهرستان انار آغاز شده است ، وی ادامه داد با اجرای این طرح با شهروندانی که اقدام به نصب انشعاب غیر مجاز نموده اند از راه قانون برخورد میشود و با توجه به اخطارهای مکرر شرکت آبفا اشتراک مشترکین بد حساب قطع میشود.

قاآنی اضافه کرد: مصارف آب از انشعابات غیرمجاز در روند خدمت رسانی منظم به مشترکین اختلال ایجاد میکند و به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و تبعات آن موجب هدررفت آب،افت فشار آب ، حوادث در شبکه توزیع و افزایش هزینه‌های مربوط به بازسازی شبکه و انشعابات می‌شود و این امر موجب تضییع حقوق سایر مشترکین خواهد شد.

وی ادامه داد: به دارندگان انشعاب غیرمجاز آب توصیه می کنم قبل از کشف انشعاب از سوی تیم‌های عملیاتی ، با مراجعه به امور مشترکین آب و فاضلاب نسبت به قانونی کردن انشعاب خود اقدام کنند و چنانچه افراد با خود اظهاری نسبت به معرفی انشعاب غیرمجاز خود اقدام کنند شرکت آبفا نهایت همکاری را با ایشان خواهد داشت.

قاآنی گفت: از مردم تقاضا داریم انشعابات غیر مجاز وهمچنین مصارف بی رویه آب شرب را به شماره ۱۲۲ یا ۳۴۲۰۳۰۱۲ اطلاع دهند تا همکاران ما در امور آبفا انار در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

ثبت دیدگاه