• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

انتقاد رئیس شورای شهر انار از غفلت مسئولین استانی در خصوص تردد تریلرها در معابر شهر انار

  • 01 دی 1402 - 20:24
انتقاد رئیس شورای شهر انار از غفلت مسئولین استانی در خصوص تردد تریلرها در معابر شهر انار

احمد میرزایی، رئیس شورای شهر انار و نایب رئیس شورای شهرستان از غفلت مسئولین استانی که باعث افزایش حوادث رانندگی در جاده جوادیه به انار و همچنین تخریب آسفالت خیابان‌های شهر انار بر اثر عبور تریلرهای شده، انتقاد کرد.

میرزایی در این خصوص گفت: مدت‌هاست که تریلرهای حامل سنگ آهن بافق، به‌جای اینکه از جاده‌های ترانزیتی عبور کنند، برای اینکه مسیرشان کوتاهتر شود از جاده کم‌عرض جوادیه-انار و داخل شهر انار عبور می‌کنند که این مساله مشکلات و خطرات زیادی را به‌وجود آورده است.

او افزود: با وجود اینکه شورای ترافیک شهرستان انار درخواست “کامیون‌ممنوع‌شدن” جاده جوادیه-انار را مطرح کرده اما چون هنوز جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در استان کرمان برگزار نشده، این درخواست روی زمین مانده است.

نایب رئیس شورای شهرستان انار ادامه داد: ما نمایندگان شورای شهر و شهرستان از این‌ همه تعلل اداره کل راهداری و معاونت عمرانی استانداری گله‌مندیم و خواستار تسریع در اجرای قانون هستیم.

احمد میرزایی با اشاره به اینکه تردد شمار اداره راهداری شهرستان انار عبور ۲۳۰ کامیون را در شبانه‌روز در جاده جوادیه-انار ثبت کرده، گفت: طبق قوانین راهداری عبور کامیون از محورهای کم‌عرض و فرعی در صورت وجود راه ترانزیتی جایگزین، ممنوع است ولی کوتاهی و غفلت مسوولین استانی باعث عبور گسترده تریلرها و تخریب آسفالت این جاده، وقوع چندین تصادف و فوت یک نفر در جوادیه شده است.

ثبت دیدگاه