• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

۲۲ فروشگاه صنایع‌دستی در کرمان آماده ارائه خدمات هستند

  • 09 آبان 1402 - 11:13
۲۲ فروشگاه صنایع‌دستی در کرمان آماده ارائه خدمات هستند

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به متقاضیان خرید صنایع‌دستی در این استان گفت: در راستای این طرح ۲۲ فروشگاه صنایع‌دستی در سطح استان آماده ارائه خدمات است.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، کاظم حسین‌زاده اظهار کرد: ۱۶ فروشگاه در شهر کرمان، دو فروشگاه در سیرجان و یک فروشگاه در راین، ماهان، شهربابک و قلعه‌گنج آماده ارائه خدمات به علاقمندان به خرید صنایع‌دستی است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: بیشتر فروشگاه‌های صنایع‌دستی کرمان در کاروانسرای گنجعلیخان و مابقی در خیابان‌های خواجو، بهمنیار، قدمگاه، شهرک خواجو و همچنین فروشگاه معلم، بلوار صدوقی و حمزه در نظر گرفته شده‌اند.

او ادامه داد: فروشگاه‌های آستانه شاه نعمت‌الله ولی ماهان، ارگ تاریخی راین، بلوار حمزه سیرجان هم آماده ارائه خدمات هستند.

حسین‌زاده بیان کرد: اجرای این‌گونه طرح‌های حمایتی در ایجاد انگیزه برای خرید کالاهای صنایع‌دستی بسیار مؤثر است و در تلاشیم که این طرح به‌صورت دائمی ادامه یابد.

او با اشاره به اینکه این طرح همچنین به‌منظور تحرک بخشی و رونق خرید صنایع‌دستی در حال اجرا است خاطرنشان کرد: از آن جایی که اکثرا بانوان در ابتدا و انتهای زنجیره تولید و مصرف صنایع‌دستی قرار می‌گیرند، ما می‌توانیم برنامه‌های خوبی برای حمایت و ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این حوزه داشته باشیم.

ثبت دیدگاه