• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

ساختمان جدید بیمارستان ۴۲ تختخوابی انار افتتاح شد

  • 06 شهریور 1402 - 21:16
ساختمان جدید بیمارستان ۴۲ تختخوابی انار افتتاح شد

ساختمان جدید بیمارستان ۴۲ تختخوابی انار با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور افتتاح شد.

دکتر ساناز عبداللهی، مدیر شبکه بهداشت و درمان انار در این خصوص گفت: عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۳ شروع شده و ۳۵۰۰ متر مربع زیربنا دارد که تا به امروز ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده که این هزینه صرف ابنیه و تکمیل تجهیزات پزشکی شده است.

دکتر عبداللهی افزود: بیمارستان شامل بخش اورژانس برای ارئه خدمات به بیماران اورژانسی و سرپایی و همچنین شامل چهار بخش اصلی «اطفال، داخلی، جراحی و زنان‌زایمان» است.

او گفت: اگر بتوانیم پروژه ضلع غربی بیمارستان را که یک پروژه خیرساز است، تکمیل کنیم، خدمات دیالیز، CCU، ICU، سی‌تی‌اسکن، OPG و بخش ماموگرافی را به این ساختمان منتقل می‌کنیم، البته تا زمانی که این ساختمان تکمیل شود، این خدمات را در ساختمان قدیم به مردم ارائه می‌دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان انار در پایان گفت: در نهایت می‌خواستم تشکر کنم از مجموعه شبکه بهداشت و درمان و تمام پرسنل زحمت‌کشی که در مجموعه ما کار می‌کنند، از معاونت بهداشت و معاونت درمان، نیروهای خدمات و تاسیسات، پرستاران و پزشکان، همکارنم در بهداشت، امور اداری، امام جمعه، اعضای شورای شهر، شهردار، پرسنل بسیار زحمتکش شهرداری، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان به طور ویژه تشکر می‌کنم.

آیین افتتاح ساختمان جدید بیمارستان ۴۲ تختخوابی انار امروز دوشنبه ۶ شهریور با حضور وزیر کشور، استاندار کرمان و شمار دیگری از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

ثبت دیدگاه