• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

جشنواره تئاتر استان کرمان به میزبانی سیرجان برگزار می‌شود

  • 22 مرداد 1402 - 11:44
جشنواره تئاتر استان کرمان به میزبانی سیرجان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری جشنواره استانی تئاتر در شهرستان سیرجان در حال انجام است البته زیرساخت‌های حوزه تئاتر و به ویژه پلاتوی تئاتر شهرستان باید مناسب باشند.

محسن روحی شامگاه ۲۱ مردادماه در دیدار با شهردار سیرجان بر تعامل بیشتر شهرداری‌ها با فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید و تصریح کرد: اگر شهرداری‌ها بخواهند، می‌توانند نقش خوبی در بخش فرهنگ و هنر در حوزه خود ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه رفع مشکلات پلاتوی شهرستان سیرجان از مسائل مهم است تا هنرمندان تئاتر بتوانند از آن استفاده کنند، گفت: سیرجان سابقه خوبی در عرصه تئاتر دارد، به گونه‌ای که برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری جشنواره استانی تئاتر در این شهرستان در حال انجام است. البته زیرساخت‌های حوزه تئاتر و به ویژه پلاتوی تئاتر شهرستان باید مناسب باشند.

وی اصلاح و رفع مشکلات سالن تئاتر شهر شهرستان سیرجان را دیگر مسائل فرهنگی هنری این شهر برشمرد و افزود: این امر از دغدغه‌های هنرمندان است تا سالن تئاتر شهر، فضای هنرمندانه‌تری داشته باشد که امیدواریم با همکاری شهرداری این مسئله نیز حل شود.

روحی با اشاره با ساخت سینماهای کوچک در فضاهای تجاری تصریح کرد: ساخت چنین سینمایی در سیرجان ضروری است زیرا سینما از جمله محیط‌های امن برای خانواده است و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از ساخت چنین فضاهایی حمایت و در صدور مجوزهای لازم همکاری خواهد کرد.

ثبت دیدگاه