• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

۷۵۹ معلم دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان استخدام می‌شوند

  • 05 مرداد 1402 - 17:48
۷۵۹ معلم دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان استخدام می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی ۲۰ پایگاه ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در استان کرمان، از استخدام ۷۵۹ معلم در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ در استان بعد از انجام روند ارزیابی خبر داد.

رضا رضایی امروز چهارم مرداد ماه در بازدید از فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در هنرستان دخترانه مدرس کرمان با بیان اینکه معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند، اظهار کرد: جذب و استخدام معلم توانمند، علمی، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در جذب آموزگاران دوره ابتدایی و استثنایی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۲۰ پایگاه ارزیابی در استان بیان کرد: دوره ارزیابی تکمیلی برای جذب معلمان با استفاده از دانش روز و تجربیات گذشته و الگوی ارزیابی تکمیلی برای جذب و به‌کارگیری معلمان از طریق ماده ۲۸ طراحی شد تا بهترین افراد برای معلمی انتخاب شوند.

رضایی با بیان اینکه در روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری یک فرایند علمی، عادلانه و متناسب با نیاز آموزش‌ و پرورش طراحی‌شده و این حرکت نسبت به سال‌های گذشته فرق کرده، گفت: در مرحله اول ۱۷۰۰ نفر (سه برابر ظرفیت) در آزمون پذیرفته شده‌اند که بعد از ارزیابی‌های انجام شده ۷۵۹ نفر به عنوان آموزگار مدارس ابتدایی و استثنایی، استخدام آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان از ۲۴ تیرماه سال جاری در استان آغاز شده و تا ۱۱ مرداد ماه جاری ادامه دارد.

ثبت دیدگاه