• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

دومین شب جشنواره موسیقی نواحی با اجرای هنرمندان جنوب شرق کشور برگزار شد

  • 23 تیر 1402 - 11:27
دومین شب جشنواره موسیقی نواحی با اجرای هنرمندان جنوب شرق کشور برگزار شد

دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با اجرای هنرمندانی از کرمان، خراسان و سیستان و بلوچستان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دومین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منطقه پنج، با حضور جمعی از هنرمندان استان و کشور شامگاه ۲۲ تیرماه، در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

در دومین شب از جشنواره موسیقی نواحی گروه علی یونس زاده از جنوب کرمان، گروه‌ حسین رحمت الهی از تایباد و عبدالعزیز احمدی از تربت جام، گروه خداداد شکل زهی از بلوچستان و گروه حبیب قادر آتشگر از سیستان به اجرای برنامه پرداختند.

دومین نشست تخصصی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران نیز ۲۲ تیرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از هنرمندان در سالن شهید کرم‌وند برگزار شد و مجتبی خان قیطاقی به ایراد سخنرانی پیرامون مردم شناسی موسیقی پرداخت.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور ۶۲ هنرمند از شش استان کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان در سه بخش اجرای صحنه‌ای (براساس وحدت سنت‌های اقوام و تنوع موسیقایی و برپایه خلاقیت‌های موسیقی با اصالت)، بخش پژوهشی و بخش جنبی از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه