• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

آغاز ثبت‌نام وام اشتغال تبصره ۱۸ برای کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در استان کرمان

  • 13 تیر 1402 - 14:14
آغاز ثبت‌نام وام اشتغال تبصره ۱۸ برای کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در استان کرمان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از آغاز ثبت‌نام تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد. 

حسین ساجدی امروز ۱۳ تیرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، میزان مبلغ اولیه در نظر گرفته شده را ۳۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورت استقبال شرکت‌های حوزه فاوا در استان، این مبلغ افزایش پیدا خواهد کرد. 

او همچنین این تسهیلات را در هفت محور برنامه ریزی شده اعلام کرد که شامل؛ حمایت از طرح های ویژه ملی، حمایت از طرح های پیشران، حمایت از طرح های تولیدی صادرات محور، حمایت از طرح های دانش بنیان هایتک، حمایت از طرح های سرمایه‌گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، حمایت از طرح‌های توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی، حمایت از طرح های دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر خدمات پیشخوان دولت-شهری/روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش است. 

مدیرکل ICT استان کرمان اظهار کرد: برای افزایش سهم استان از اقتصاد دانش بنیان و دیجیتال با تامین مالی از طریق تسهیلات، زمینه توسعه و رونق کسب و کار های حوزه ICT استان، توسعه اشتغال متخصصین و دانش آموختگان این بخش و تامین نیاز خدمات فناوری اطلاعات سایر بخش‌های اقتصادی استان فراهم می‌شود. 

به گزارش ایسنا، شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به آدرس http://kerman.ict.gov.ir از شرایط و نحوه ثبت نام آگاه شده و در سامانه http://irantavanafarin.ito.gov.ir ثبت نام کنند. 

ثبت دیدگاه