• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

بنیاد احسان حدود ۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس توزیع کرد

  • 15 اردیبهشت 1402 - 8:44
بنیاد احسان حدود ۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس توزیع کرد

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هشت هزار و ۷۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان فارس توزیع کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز روز پنجشنبه در آیین توزیع این بسته های معیشتی اظهار کرد: برنامه نظام اسلامی، دولت و مجموعه نهادهایی همانند ستاد اجرایی ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است.

آیت الله لطف الله دژکام با بیان اینکه تا رسیدن به عدالت توزیعی مناسب در سطح کشور فاصله داریم و برای دست یافتن و تحقق این مهم بایستی تلاش کرد، افزود: وظیفه مجموعه دولت و نهادهای انقلابی رسیدگی به محرومان است که خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این عرصه پیشرو است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس نیز گفت: دهمین مرحله توزیع بسته‌های کمک معیشتی در فارس به همت بنیاد احسان اجرا شد که در این دوره هشت هزار و ۷۰۰ بسته بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

حسین پورنورعلی با بیان اینکه ارزش هر بسته کمک معیشتی افزون بر یک میلیون تومان است، ادامه داد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، مواد سوپ و رب گوجه است.

پورنورعلی بیان کرد: این بسته‌های غذایی توسط گروه‌های جهادی در اقصی نقاط محروم و نیازمند استان از جمله حاشیه شهرها توزیع خواهد شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در فارس گفت: برنامه ریزی شده که این ستاد در سال ۱۴۰۲ بیش از هشت هزار شغل در استان فارس ایجاد کند.

ثبت دیدگاه