• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

رسیدگی به پرونده‌های قاچاق ارز و فروش آرد یارانه‌ای در فارس

  • 05 فروردین 1402 - 12:06
رسیدگی به پرونده‌های قاچاق ارز و فروش آرد یارانه‌ای در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از صدور احکامی برای یک پرونده قاچاق ارز و یک پرونده عرضه آرد خارج از شبکه، در این استان خبر داد.

غلامرضا سالاری در خصوص پرونده قاچاق ارز، گفت: با کشف ۱۰ هزار ریال عمان از یک مسافر پرواز شیراز مسقط، پرونده‌ای در تعزیرات فارس، تشکیل و بررسی‌های لازم انجام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از تعزیرات فارس، سالاری گفت: طی بررسی‌ها تخلف متهم در قاچاق ارز به خارج از کشور محرز و حکم مربوطه از سوی شعبه دهم تعزیرات فارس صادر شد.

سالاری با بیان اینکه حکم صادره شامل ضبط ارزهای مکشوفه و پرداخت جریمه ۱۲ میلیارد ریالی در حق دولت، بود، گفت: فرد مذکور ارزهای مکشوفه را در کیف دستی خود جاساز کرده بود و قصد خروج از کشور را داشت که در فرودگاه شهید دستغیب شیراز شناسایی و بازداشت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس همچنین از کشف تخلف عرضه خارج از شبکه ۱۴۰ تن آرد توسط یک واحد نانوایی در شهرستان کازرون خبر داد.

سالاری با بیان اینکه، کشف این تخلف طبق گزارش بازرسین سازمان جهاد کشاورزی انجام شد، گفت: براساس این گزارش، واحد خبازی مورد نظر طی ۱۰ ماه، بالغ بر ۳۶۴۰ کیسه آرد یارانه‌ای را در بازار آزاد فروخته بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از احضار متصدی نانوایی و انجام تحقیقات در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: بعد از محرز شدن تخلف، حکم به جریمه نقدی متصدی به میزان ۱۵ میلیارد ریال در حق دولت صادر شد.

ثبت دیدگاه