• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

کارگروه‌های ۱۸ گانه برای میزبانی فارس از مسافران نوروزی تشکیل شد

  • 19 اسفند 1401 - 11:33
کارگروه‌های ۱۸ گانه برای میزبانی فارس از مسافران نوروزی تشکیل شد

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه این استان آمادگی لازم برای پذیرش و میزبانی از مسافران نوروزی را دارد، گفت:کارگروه‌های ۱۸گانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان تشکیل شده و این کارگروه‌ها فعالیت‌های خود را برای میزبانی هر چه بهتر مسافران آغاز کرده‌اند.

محمد فرخ زاده اظهار کرد: کارگروه‌های ۱۸گانه در حوزه‌های مختلف تشکیل و هر کارگروه به دستگاه مربوطه محول شده است؛ ستاد اسکان بر عهده آموزش و پرورش است و حمل و نقل جاده‌ای به مجموعه راهداری محول شده است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: حوزه امنیت بر عهده پلیس است و کارکردهای فرهنگی به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته قضایی به دادگستری سپرده شده است.

فرخ زاده اضافه کرد: بازدیدهای میدانی انجام شده و جلسات مربوط به کارگروه‌ها برقرار است؛ تاکنون چهار جلسه اصلی مربوط به پیگیری امور در ستاد تسهیلات اجرایی خدمات سفر نوروزی برگزار شده است. جلسات فرعی هم توسط هر کارگروه با دستگاه‌های متناظر خودش برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر شیراز و استان فارس برای پذیرش مسافران نوروزی آماده است و امیدواریم شاهد آغاز سالی خوب و کم‌خطر برای مسافرانی که به شیراز سفر می‌کنند باشیم.

ثبت دیدگاه