• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

کاهش حوادث جاده ای فارس در نوروز ۱۴۰۲ با جدیت دنبال خواهد شد

  • 08 بهمن 1401 - 17:35
کاهش حوادث جاده ای فارس در نوروز ۱۴۰۲ با جدیت دنبال خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: با همکاری و همراهی دستگاه ها و مجموعه های مختلف اعم از راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، تمام تلاش خود را در جهت کاهش حوادث ترافیکی در جاده ای این استان در نوروز ۱۴۰۲ به کار خواهیم گرفت.

محمود رضایی کوچی،روز شنبه در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راههای فارس افزود: در همین ارتباط، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس بحث ایمن سازی و اصلاح برخی محورها از جمله محور کوار – فیروزآباد – جم – عسلویه به طول ۲۷ کیلومتر را آغاز کرده که تا ۱۵ اسفندماه امسال به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: در بحث استفاده از سیستم های هوشمند و دوربین های ثبت تخلفات و نظارت تصویری درون و برون شهری نیز در جلسه امروز تصمیماتی اتخاذ شد که امیدواریم به کاهش هرچه بیشتر حوادث ترافیکی و تصادفات درون و برون شهری کمک کند.
او اظهار داشت: در مجموع، اقداماتی که تاکنون انجام شده و تمهیداتی که صورت گرفته منجر به این شده که میزان حوادث ترافیکی استان در مقایسه با سال های قبل کاهش یابد که البته هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد و می طلبد اقدامات بهتر و بیشتری از سوی فرمانداری ها، شهرداری ها و سایر دستگاه های اجرایی انجام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: از آنجا که پیش بینی می شود که در تعطیلات نوروزی امسال شاهد حضور تعداد بیشتری مسافر در استان نسبت به سال گذشته باشیم، بر لزوم آمادگی تمام دستگاه ها تاکید می شود.

ثبت دیدگاه