• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

کاهش موارد بستری کرونا در فارس

  • 07 بهمن 1401 - 12:10
کاهش موارد بستری کرونا در فارس

تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های فارس بستری هستند، نسبت به یک روز قبل، کاهش داشته و به ۱۵۰ نفر رسیده است.

براساس آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته و تا صبح امروز پنجشنبه ۶ بهمن، ۱۸ مورد بستری جدید به دلیل ابتلا به کرونا یا دارا بودن علائم مشکوک این بیماری، در فارس ثبت شده و تعداد بیماران بستری به ۱۵۰ نفر رسیده در حالیکه روز قبل از آن این تعداد ۱۵۵ نفر بود.

این گزارش حاکیست که از بین ۱۵۰ بیمار بستری در مراکز درمانی فارس، ۱۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند و خدمات دریافت می‌کنند.

آمارها حاکیست که از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح پنجشنبه ۶ بهمن، ۶۶۲ هزار و ۱۱۰ بیمار با انجام ۲ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۷۱۱ تست تشخیصی شناسایی شده‌اند و خوشبختانه تا این تاریخ، ۶۵۳ هزار و ۸۸۲ از این بیماران بهبود یافته‌اند.

گزارش آماری یاد شده نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز هیچ موردی از فوت به دلیل کرونا در فارس ثبت نشده بنابراین عدد تعداد کل قربانیان در این استان همچنان ۸۱۷۱ نفر است.

به گزارش ایسنا، طبق آمار یاد شده، تعداد دُز واکسن تزریق شده کرونا در فارس افزایش یافته و در شهرستان‌های زیرمجموعه علوم پزشکی شیراز به ۸ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۶۱۴ دُز رسیده است.

از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۹ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۹۵ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۹۰۲ دُز نوبت سوم و ۱۳۵ هزار و ۵۷۸ دُز یادآور واکسن بوده است.

ثبت دیدگاه