• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

۴۰۰ روستای فارس دارای تنش آبی هستند

  • 10 آذر 1401 - 19:29
۴۰۰ روستای فارس دارای تنش آبی هستند

استاندار فارس گفت: ۴۰۰ روستای این استان همچنان درگیر تنش آبی هستند و در تابستان ۱۴۰۲ با مشکل مواجه خواهند بود که امیدواریم بتوانیم با اجرای مرحله دوم جهاد آبرسانی مشکل این روستاها برطرف شود.

محمد هادی ایمانیه، پنجشنبه در آیین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در شیراز افزود: سال ۱۴۰۰، یک هزار روستای دارای تنش آبی در استان داشتیم و اگر تلاش های آبفای استان نبود این روند همچنان ادامه داشت.

او اظهار داشت: در بحث آسفالت معابر نیز یک کار تاریخی در استان فارس با همکاری بنیاد مسکن و حوزه عمرانی استانداری انجام شد و آسفالت معابر روستاهایی که سال ها دچار مشکل بودند انجام شد.
ایمانیه گفت: امیدواریم با راه اندازی اردوگاه شماره سه نگهداری معتادان متجاهر تا پایان آذرماه امسال، از ابتدای دیماه شاهد حضور معتادان متجاهر در معابر شهر شیراز نباشیم.
استاندار فارس، در خصوص امضای قرارداد چند جانبه بین قرارگاه خاتم الانبیاء ، سازمان برنامه و بودجه و وزرای نفت، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، نیرو و جهاد کشاورزی هم گفت: بر اساس این قرارداد مقرر گردید که بحث پتروشیمی های جهرم، فسا، داراب و فیروزآباد که سال ها به یک معضل تبدیل شده و دهها هزار نفر از مردم سهام این پتروشیمی ها را خریداری کرده اند از محل تهاتر نفت حل شود.

ثبت دیدگاه