• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

انتقاد استاندار فارس از بدعهدی شرکت توسعه وزارت ورزش

  • 25 مهر 1401 - 8:00
انتقاد استاندار فارس از بدعهدی شرکت توسعه وزارت ورزش

استاندار فارس با انتقاد از بدقولی و ناتوانی شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: حل مشکلات  ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس و سالن ۶هزار نفری سردار سلیمانی شیراز به عهده این شرکت است.

 محمد هادی ایمانیه عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از این دو پروژه بزرگ ملی در جمع خبرنگاران افزود: بارها با وزیر ورزش ملاقات کردیم و دو بار هم در شیراز از این دو پروژه بازدید کردنداما همچنان مشکلات پابرجاست.

وی اضافه کرد: مسئول شرکت توسعه اماکن علاوه  بر بدقولی ها ظاهرا تابع منطق هم نیست و اگر توان اجرای این پروژه ها ندارد بهتر استعفا دهد و با وزیر دوباره مذاکره خواهیم کرد که تا پایان سال جاری مشکلات را بر طرف کند هر چند نمی توان قول داد چون مجری شرکت توسعه است.

استاندار فارس در مورد نداشتن آب و برق و گاز سالن ۶ هزار نفره هم گفت: یک تصمیم استانی گرفته ایم و با همکاری شرکت برق منطقه ای فارس و اداره کل ورزش و جوانان تا قبل از پایان سال حل کنیم ضمن اینکه تکمیل این سالن بزرگ هم مربوط به شرکت توسعه است.

به گزارش ایرنا سالن ۶ هزار نفره شیراز از مصوبات سفر سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب به استان فارس است که در بزرگراه حسینی الهاشمی در غرب شیراز احداث شده است.

این سالن قرار بود سال ۹۱ به بهره برداری برسد اما تا سال ۹۴ این پروژه تعطیل شد و در سال ۹۵، عملیات ساخت این سالن ورزشی دوباره آغاز شد و ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰  بدون آب برق و گاز و مشکلاتی دیگر افتتاح شد.

همچنین ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز نیز مشکلات زیادی دارد اردیبهشت ۹۶ افتتاح شد که براساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان فارس ۵۰ مورد اشکال دارد که بارها به آن اشاره شده است.

ثبت دیدگاه