• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

بستری ۸۱ بیمار و فوت یک مبتلا به کرونا در فارس

  • 12 مرداد 1401 - 12:19
بستری ۸۱ بیمار و فوت یک مبتلا به کرونا در فارس

براساس گزارش آماری اعلامی در خصوص وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ بیمار جدید بستری شدند و یک فرد مبتلا به کرونا نیز در این استان فوت کرد.

براساس آخرین گزارش آماری علوم پزشکی شیراز در مورد وضعیت شیوع کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۱۹۲ هزار و ۷۹۸ تست تشخیصی منجر به شناسایی ۶۴۳ هزار و ۷۰۶ بیمار مثبت شده است.

این گزارش حاکیست با بستری ۸۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۳۴ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۵۵ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۳۱ هزار و ۲۷۶ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۱۹۵ هزار و ۹۷۸ دُز رسیده است.

گزارش آماری وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که از کل واکسن تزریق شده، سه میلیون و ۴۲۶ هزار و ۵۱ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۲ هزار و ۸۸۶ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۵۸ هزار و ۴۴۲ دُز نوبت سوم و ۷۸ هزار و ۵۹۹ دُز یادآور واکسن بوده است.

ثبت دیدگاه