• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

۳۱ شهرستان فارس در وضعیت کرونایی آبی قرار گرفتند

  • 21 خرداد 1401 - 12:47
۳۱ شهرستان فارس در وضعیت کرونایی آبی قرار گرفتند

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: در رنگ بندی های جدید کرونایی، ۳۱ شهرستان فارس در وضعیت کرونایی آبی قرار دارند و پنج شهرستان هم زرد شدند.

به گزارش ایرنا، سید وحید حسینی روز شنبه در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا ،افزود:‌ هم اکنون شهرستان های سرچهان، استهبان، خرامه، فراشبند و خنج در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها هم در وضعیت آبی  به سر می برند.

وی ضمن قدردانی از استادان  و کارکنان مجموعه سلامت فارس به ویژه خدمات ارزشمند مدافعان سلامت از ابتدای شیوع  ویروس کرونا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت در مبارزه با کرونا، افزود: مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون در مدیریت و کنترل این بیماری تاثیرگذار بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون علیه کرونا توصیه کرد: پایبندی تمامی اقشار جامعه در تکمیل فرآیند واکسیناسیون علیه کرونا در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند استمرار وضعیت مطلوب کرونایی در استان را تضمین کند.

 حسینی اضافه کرد :‌ ایمنی عمومی جامعه در برابر ویروس کرونا مستلزم تزریق واکسن علیه این بیماری و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است و توصیه می شود افرادی که تاکنون برای انجام واکسیناسیون  اقدام نکرده اند، هر چه سریع تر به مراکز مربوطه در سطح استان مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه