• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

افزایش آرام مبتلایان به کرونا در فارس

  • 06 خرداد 1401 - 16:28
افزایش آرام مبتلایان به کرونا در فارس

طی روزهای اخیر، تعداد بیماران مبتلا به کرونای نیازمند خدمات بستری در استان فارس، به آرامی رو به افزایش گذاشته است.

آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، حاکیست که طی هفته گذشته تعداد بیماران مبتلا به کرونای بستری در بیمارستان‌های این استان، به کمتر از ۹۰ نفر رسیده بود، اما در دو روز گذشته بار دیگر شاهد افزایش این آمار و عبور از ۱۱۰ نفر بوده‌ایم.

براساس آمار صبح روز جمعه ۶ اردیبهشت تعداد کل بیماران شناسایی شده از ابتدای شیوع کرونا در فارس تاکنون به ۶۲۸ هزار و ۶۱۱ نفر رسیده است.

به استناد این گزارش آماری، از کل بیماران مثبت قطعی شناسایی شده مبتلا به کرونا در فارس، ۶۲۰ هزار و ۳۶۳ نفر بهبود یافته‌اند.

این گزارش همچنین حاکیست که طی یک شبانه روز منتهی به صبح روز جمعه ۶ خرداد، ۳۴ بیمار جدید در بیمارستان‌های فارس بستری شده‌اند، اما خوشبختانه موارد فوت ناشی از این بیماری، همچنان صفر اعلام شده است.

تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان‌های فارس تا صبح امروز، ۱۱۴ نفر گزارش شده است که از این تعداد، ۸ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

گفتنی است، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هشت میلیون و ۸۱ هزار و ۵۰۷ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۱۷ هزار و ۸۹۱ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۲۳ هزار و ۵۷۶ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۴۰ هزار و ۴۰ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

ثبت دیدگاه