• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

ثبت دومین روز متوالی بدون فوتی کرونا در فارس

  • 05 اردیبهشت 1401 - 8:03
ثبت دومین روز متوالی بدون فوتی کرونا در فارس

براساس آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، طی ۴۸ ساعت گذشته موردی از فوت بر اثر ابتلا به این بیماری در فارس گزارش و ثبت نشده است.

به استناد گزارش آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۶۲۶ هزار و ۸۵۳ بیمار مثبت قطعی با انجام دو میلیون و ۱۲۹ هزار و ۳۹۷ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در این استان شناسایی شده‌اند.

این گزارش حاکیست که از بین کل بیماران شناسایی شده طی مدت شیوع کروناویروس در فارس، ۶۱۷ هزار و ۸۴۷ نفر تا صبح روز یکشنبه ۴ اردیبهشت بهبود یافته‌اند.

براساس همین گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۴۰ بیمار جدید شمار بیماران بستری در مراکز درمانی ویژه کرونا در فارس به ۲۳۷ نفر رسیده که از این تعداد، ۳۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

این گزارش از آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که تعداد فوت شدگان این بیماری از ابتدا تاکنون در فارس، ۸ هزار و ۳۰ نفر بوده و طی ۲ روز گذشته هیچ موردی از فوت جدید گزارش نشده است.

برپایه گزارش یاد شده، مجموع تعداد دُز تزریقی در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به هشت میلیون و ۵۰ هزار و ۹۰۷ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۱۱ هزار و ۱۹۸ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۵۶ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۷۵۳ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

ثبت دیدگاه