• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

ایران خودرو فارس ۲ هزار خودرو انبار شده را به مشتریان تحویل داد

  • 22 اسفند 1400 - 16:47
ایران خودرو فارس ۲ هزار خودرو انبار شده را به مشتریان تحویل داد

رئیس کل دادگستری فارس و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، گفت: تحویل بیش از ۲ هزار خودرو به مشتریان نشان از جدیت سایت ایران خودرو در اجرای دستورات قضایی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در بازدید از سایت ایران خودرو ضمن اخذ گزارش هفتگی خروج خودروها از سایت و روند تحویل خودرو های تجاری سازی شده در ۲۰ روز اخیر اظهار کرد: ورود دادستانی به موضوع دپوی خودرو در این سایت به منظور پیگیری حقوق مشتریان با هدف صیانت از حقوق عامه مردم است.

وی با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته، یادآور شد: مطابق گزارشات اخذ شده و پس از پیگیری های قضایی و همچنین تغییرات مدیریتی در این سایت، ۲ هزار و۶۳۷ خودرو تولید شده تحویل مشتریان شده است که این امر در نتیجه همکاری نهادهای مرتبط و مسئول و همچنین نیروی انتظامی استان در پلاک گذاری خودروها است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه مدیر جدید این سایت قول ترخیص بیش از یک هزار خودرو دیگر پلاک گذاری شده تا پیش از انتهای امسال را داده است، یادآور شد: مقرر شده است توزیع خودروهای تحویلی فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده نیز به زودی انجام شود که این امر نشان از همکاری مدیر جدید این سایت در اجرای دستورات قضایی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با تأکید بر اینکه مجموعه قضایی در سالهای اخیر نشان داده است که حامی تولید، سرمایه گذاری و رونق صنعتی در استان است گفت: عواید و بهره همه این اقدامات باید به عموم مردم برسد و دادگستری استان همانگونه که وظیفه حمایت از تولید را بر عهده دارد؛ حامی و پیگیری کننده حقوق عامه مردم نیز هست و این دو موضوع منافاتی با یکدیگر ندارد.

عبدالرضا ملاکی مدیر سایت ایران خودرو شیراز هم در این بازدید، با ارائه عملکرد خود از زمان انتصاب در رفع ایرادات وارد شده، از تأمین کلیه قطعات مورد نیاز این سایت در کمترین زمان خبر داد.

پیش از این، ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شده بود: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس به منظور پیگیری حقوق عامه به صورت سرزده از پارکینگ شرکت ایران خودرو در شیراز بازدید کرد و علل انباشت گسترده خودروها را بررسی کرد و پس از دیدار سرزده دیگر این مقام قضایی از پارکینگ ایران خودرو در شیراز در دوم اسفندماه، او اعلام کرد: پرونده قضایی علیه شرکت ایران خودرو در دادسرای شیراز تشکیل شده و مدیر عامل شرکت ایران خودرو و مدیر سایت ایران خودرو در فارس احضار شدند.

ثبت دیدگاه