• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

ایمن‌سازی همه محورهای روستایی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انار

  • 09 مرداد 1396 - 12:35
ایمن‌سازی همه محورهای روستایی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انار

ایمن سازی کلیه محورهای روستایی واقع در حوزه استحفاظی شهرستان انار در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای انار قرار گرفته است.

علینژاد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار گفت: با توجه به این موضوع که تمامی محورهای روستایی دو طرفه هستند، خط کشی این محورها امری ضروری بوده و بر همین اساس کلیه محورهای روستایی شامل بیاض، محمد آباد ساقی، لطف‌آباد، شاهم‌آباد، گیتی‌آباد، حجت‌آباد، مهدی‌آباد امین و همچنین مسیرهای گلشن-گلستان-صفائیه- ناصریه- جمشید آباد – امین شهر و مسیرهای اسد آباد- علی آباد – قربان آباد و همچنین مسیر انار -تراب‌آباد- احمدآباد- عباس‌آباد با رنگ شب‌نما خط کشی شده است.

وی افزود: نکته مهم دیگر در بحث ایمن‌سازی محورها، نصب تابلو است که تابلوهای مسیر نما، اخباری و انتظامی مورد نیاز محورها برداشت شده است که بالغ بر ۱۶۰۰ عدد تابلو تهیه و در حال حاضر در حال اجراست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار گفت: با توجه به عرض کم محورها شانه‌سازی امری مهم است که در محورهای روستایی به ترتیب اولویت در حال اجرا می‌باشد. ایمن‌سازی سه راهی های Tشکل نیز با ایجاد سرعت‌کاه و نصب تابلو و علائم در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین لکه گیری آسفالت در این محورها قبلا صورت گرفته و محورهایی که نیاز به روکش آسفالت داشته اند در مرحله مکاتبه و پیگیری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان جهت تحقق این امر می‌باشد.

ثبت دیدگاه