• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

فرماندار : ۱۷ طرح صنعتی فعال در انار وجود دارد / انارکی محمدی: وضعیت بیمارستان انار باید بهبود پیدا کند

  • 08 اردیبهشت 1396 - 8:59
فرماندار : ۱۷ طرح صنعتی فعال در انار وجود دارد / انارکی محمدی: وضعیت بیمارستان انار باید بهبود پیدا کند

سیدضیا طباطبایی فرماندار انار در جلسه ای که روز پنجشنبه با حضور استاندار کرمان برگزار شد، گفت:در دولت تدبیر و امید۱۶تفاهم نامه در انار به ارزش ۳۸۰میلیارد ریال  منعقد شد که ۹تفاهم نامه در سال گذشته به ارزش۱۸۰میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۱۰نفر به انجام رسیده است.

وی افزود:۱۷طرح صنعتی فعال در انار وجود دارد که ۸طرح آن از طرح مثلث توسعه است و مشکل تسهیلات و سرمایه در گردش نیز از مشکلات سرمایه گذاری در منطقه است.

طباطبائی گفت:صندوق کار آفرینی امید انار از سال ۹۲تاکنون ۲۴میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مشاغل خانگی،خود اشتغال زایی و کار آفرینی پرداخت کرده است.

طباطبایی همچنین خبرداد:پروژه روشنایی معابر و گاز رسانی شهرک صنعتی انجام شده است  و پروژه نصب آب شیرین کن نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: در طرح همیاران آب نیز ۱۵چاه غیرمجاز پلمپ  و از ۲۰۳حلقه چاه با قابلیت نصب کنتور هوشمند برای۱۹۳چاه کنتور هوشمند نصب شده است.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان نیز گفت:چاه ها آب غیر مجاز بایستی پلمپ و و چاه های مجاز نیز بر اساس مقدار لیتراژ مجاز خود برداشت از آن ها صورت گیرد.

وی اذعان داشت: با توجه  اینکه آمار  متقاضیان بیمه تامین اجتماعی بالاست اما هیچ گونه مرکز درمانی وجود ندارد و  بایستی در این خصوص اقدامی صورت گیرد.

اهتمام به ارگ ساسانی انار و همچنین بحث ورزش و جوانان،انتقال معلمین اناری از جنوب استان به انار،بهبود وضعیت بیمارستان انار و راه اندازی راه آهن رفسنجان از دیگر درخواست های انارکی محمدی در جلسه ستاد مقاومتی بود.

انارکی محمدی همچنین عنوان کرد:به دلیل پایین بودن امار مددجوی کمیته امداد در انار در نظر داریم  با پیگیری ها اناربه عنوتن اولین شهر پایلوت بدون مددجو معرفی شود.

انارکی محمدی در خصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت:بایستی در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و از طرفی کاندیداها نیز نباید وعده های تو خالی بدهند و منابع پول کشور مقدار تعریف شده ای است و وعده هایی چون بالا و پایین کردن یارانه ها جواب نمی دهد.

 

ثبت دیدگاه