• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

سالن ورزشی دانشگاه پیام نور انار خرداد ۹۶ افتتاح می‌شود

  • 18 بهمن 1395 - 17:22
سالن ورزشی دانشگاه پیام نور انار خرداد ۹۶ افتتاح می‌شود

کلنگ احداث سالن ورزشی دانشگاه پیام نور انار با حضور طباطبایی فرماندار انار، منتظری امام جمعه انار، فلاحی امام جمعه امین‌شهر، اسفندمز مدیرکل مالی دانشگاه پیام نور کشور، معین‌الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولان صبح روز دوشنبه ۱۸بهمن به زمین زده شد. این سالن ورزشی که قرار است خرداد ۱۳۹۶ افتتاح شود دارای قسمت‌های مختلف از جمله سکوهای تماشاگران است.

این نخستین سالن ورزشی در شهر انار خواهد بود که دارای سکوی تماشاگران است.

حسن اسفندمز مدیر کل امور مالی دانشگاه پیام نور کشور در خصوص جزئیات این پروژه به انارپرس گفت: زیر بنای این سالن ورزشی مجهز ۱۷۰۰متر است.

معین‌الدینی رئیس دانشگاه پیام نور کرمان نیز در این خصوص به انارپرس گفت که این سالن ورزشی با تمامی امکانات و تجهیزات برای برگزاری مسابقات مختلف چون فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و…بوده و شامل سکوی تماشاگران است.

وی افزود: این سالن دارای قسمت‌های جنبی اعم از رختکن، سرویس‌ها بهداشتی و…است و در صورت احساس نیاز، یک سوله به جهت انجام فعالیت‌های دیگر نیز احداث می‌گردد.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان گفت: برای احداث این سالن یک میلیارد و دویست میلیون تومان برآورد هزینه شده است و پس از احداث می‌تواند برای استفاده در اختیار سایر نهادها و ارگانها نیز قرار گیرد.

این سالن ورزشی قرار است سوم خرداد سال آینده افتتاح شود.

در ادامه مراسم کلنگ‌زنی این سالن چندمنظوره، مراسمی در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

محمد ناجی رئیس دانشگاه پیام نور واحد انار در این مراسم گفت: طی چند سال اخیر جان تازه‌ای به دانشگاه پیام نور انار داده شده است قدم‌های خوبی نیز در بخش های عمرانی برداشته شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی چون حصار دانشگاه به طول هزار متر با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده که جلوه ویژه ای به دانشگاه داده است و پروژه هایی که کلنگ‌زنی آن انجام شده است شامل سردر دانشگاه به مبلغ ۲۰۰میلیون تومان، محوطه‌سازی حدود ۱۵۰میلیون تومان و سالن که اجرای آن از سه‌شنبه ۱۹ بهمن آغاز می گردد.

محمد ناجی گغت: در بحث پژوهشی و آزمایشگاهی و کشاورزی نیز امیدواریم با احداث سالن مجزا و تجهیزات مدرن وضعیت بهتری کند.

حجه الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار نیز در این مراسم گفت: اقدامات عمرانی که در دانشگاه پیام نور به همت آقای اسفندمز و خانم معین‌الدینی و پیگیری‌های آقای ناجی انجام شده است، جای تقدیر دارد.

وی افزود: دانشگاه‌هایی که امروزه وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی است.

دکتر معین‌الدینی رئیس دانشگاه پیام نور کرمان نیز گفت: واحد دانشگاه پیام نور انار یکی از قدیمی‌ترین واحد های پیام نور در تمام استان کرمان است.

وی افزود: دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه پیام نور انار ۴۰۰ نفر در ۱۳رشته فعال است و چهار عضو هیات علمی داشته که سه نفر از آنها دانشجوی دکتری هستند و پس از اتمام تحصیل رشته های کارشناسی ارشد مرتبط با رشته این افراد فعال می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان گفت: تاسیس شرکت دانش بنیان و تخصیص دستگاه های مدرن به آن در دستور کار  قرار دارد و مقدمات این مهم نیز صورت گرفته است و اگر در این خصوص تامین اعتبار صورت گیرد به زودی می توانیم شاهد این امر در شهرستان انار باشیم.

همچنین حسن اسفندمز مدیرکل امور مالی دانشگاه پیام نور کشور در این مراسم طی سخنانی گفت: دانشگاه پیام نور از لحاظ منابع مالی وضعیت خوبی دارد اما در آن رشدی وجود ندارد و بایستی جمعیت دانشجویان دانشگاه پیام نور انار به هزار نفر برسد.

ثبت دیدگاه