• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

انتقاد یک شهروند از عدم رسیدگی مناسب به وضعیت مادر بیمارش در اورژانس بیمارستان انار

  • 03 دی 1395 - 7:13
انتقاد یک شهروند از عدم رسیدگی مناسب به وضعیت مادر بیمارش در اورژانس بیمارستان انار

یک شهروند اناری می‌گوید که مادر بیمارش به اورژانس بیمارستان ولی‌عصر (عج) انار منتقل شده اما به صورت مناسب مورد رسیدگی پزشکی قرار نگرفته است.

این شهروند گفت که حدود ساعت سه بامداد امروز جمعه سوم دی،  مادرم حال مساعدی نداشت. با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتم و از طریق آمبولانس به اورژانس بیمارستان انار انتقال یافت که بعد از ۱۰ دقیقه دکتر …. آمد، وقتی که دردش را نفهمید، مریضی مادرم را سرما خوردگی تشخیص داد و بعد هم به مسئول آمبولانس گفت که چرا او را به اورژانس آورده‌اید؟!

وی افزود: مادرم از درد و سوزش داخلی بدنش گلایه داشت اما دکتر مادرم را مرخص کرد. قبلا می‌گفتند بیمارستان رفسنجان هر کسی برود….؛ الان انار که خیلی بدتر از رفسنجان شده و رسیدگی نمی‌کنند. چرا رسیدگی نیست، ما بدبخت بیچاره‌ها چه کار باید بکنیم؟ مسئول این اورژانس فکری و چاره‌ای بیاندیشد.

این شهروند گفت: حداقل یک دکتر خوب در اورژانس بگذارند. خدا خیرشان بدهد از خوابشان می‌زنند و زحمت می‌کشند ولی حیف که با این نوع کارها زحماتشان را از بین می‌برند. حتما باید برای مسئولین اتفاقی بیفتند تا اینکه دنبال راه چاره باشند؟ ای مسئولین ما مردم مستضعف نیازمندیم، کمی هم به فکر ما باشید. کاش مسئولین ما به فکر می‌بودند… برای شفای همه مریض‌ها و برطرف شدن حاجات نیازمندان ( امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشفسوء ) اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم.

در همین حال یک منبع مطلع نیز به انارپرس گفت که این بیمار، وضعیت اورژانسی نداشته اما با این وجود به بیمارستان منتقل شده است.

به گفته وی، این بیمار مشکل سرماخوردگی داشته و پزشک نیز رسیدگی کرده است.

ثبت دیدگاه