• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

اختصاص ۳۷.۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به رفسنجان

  • 14 تیر 1402 - 16:40
اختصاص ۳۷.۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای کمک به اشتغالزایی در این شهرستان اختصاص یافته است.

حسین رضایی امروز ۱۴ تیرماه در کمیته تخصصی اشتغال رفسنجان، اظهار کرد: در قبال این تسهیلات برای بیش از ۲۵ نفر اشتغالزایی برای شهرستان تعهد شده که تلاش می‌کنیم ۱۰۰ درصد آن محقق شود.

وی بیان کرد: تبصره ۱۶ و سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور شامل چهار دستگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج، کمیته امداد و اداره کار است که امروز شش مورد در حوزه‌های تولیدی، خدمات، گردشگری و صنعتی مطرح  شد که نیاز به توسعه دارند.

فرماندار رفسنجان افزود: این شش طرح قرار است هر کدام بالای شش میلیارد ریال هزینه کنند تا به تولید انبوه برسند؛ البته این طرح‌ها شامل تولیدی خیاطی، خدمات سایت گردشگری، کارگاه تولید کلمپه و تولید پمپ آب شناور است.

رضایی بیان کرد: صاحبان این مشاغل در سامانه جامع تسهیلات کشور و تبصره ۱۶ ( مختص اداره کار) ثبت نام کردند که با معرفی آن‌ها به بانک و دریافت تسهیلات با بازپرداخت چهار درصد موافقت شد.

وی عنوان کرد: متقاضیان دریافت وام و تسهیلات اشتغالزایی با مراجعه به سایت http://tek.mcls.gov.ir درخواست خود را همراه با مدارک مورد نیاز ثبت کنند.

فرماندار رفسنجان افزود: این جلسه، نخستین جلسه امسال است و امیدواریم متقاضیان در این سامانه ثبت‌نام نموده و زمینه اشتغال در شهرستان فراهم شود.

ثبت دیدگاه