• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

بررسی و رفع مشکلات بیش از ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی شیراز

  • 19 آذر 1401 - 14:53
بررسی و رفع مشکلات بیش از ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی شیراز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ، برگزاری میز خدمت را اقدامی مثبت در جهت پاسخگویی سریع و بی‌واسطه مدیران و مسئولان به صنعتگران و تولید کنندگان و گامی در جهت تسهیل رسیدگی به مشکلات آنها دانست و گفت: مشکلات افزون بر ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی با حضور استاندار فارس در میز خدمت بررسی و رفع شد.

حمید رضا ایزدی، روز شنبه در حاشیه برگزاری این میز خدمت در جمع خبرنگاران افزود: تسریع در خدمات‌ رسانی و ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات به تولید کنندگان از مهمترین مزیت‌های استقرار میز خدمت است.

او ادامه داد: در میز خدمت ویژه صنعتگران، درخواست‌های تولید کنندگان بررسی و دستوراتی برای حل آنها صادر و مصوباتی تصویب می شود.

وی، با اشاره به تسریع در پیگیری مطالبات تولید کنندگان، صنعتگران و کارآفرینان در میز خدمت‌ بیان کرد: در این میز خدمت تلاش می شود که به بهبود، توسعه و تسهیل فضای کسب و کارهای مستقر در شهرک صنعتی شیراز کمک شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در نشست امروز، مدیران این واحدها جهت حل مساله کمبود مواد اولیه، جبران کسری نقدینگی، درخواست سرمایه در گردش، امهال تسهیلات، تعیین تکلیف ‌بدهی، تقسیط بدهی ‌و نیز برخورداری از بخشش امور مالیاتی و بیمه مراجعه کردند که با ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری، مشکلات و مطالبات آنها از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

ثبت دیدگاه