• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

جشنواره ملی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای «شهرنما» در رفسنجان برگزار می‌شود

  • 12 مهر 1402 - 7:32
جشنواره ملی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای «شهرنما» در رفسنجان برگزار می‌شود

معاون هنری شهرداری رفسنجان با نوید برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای «شهرنما» در رفسنجان، اعلام کرد که جزئیات این جشنواره به‌همراه فراخوان آن به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سید عباس حسینی ۱۱ مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای «شهرنما» با شعار «روی خوش آرامش» و با محوریت خانواده، نشاط، آرامش، آسیب‌های اجتماعی و امنیت در شهر رفسنجان از سوی معاونت هنری شهرداری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که این رویداد برای اولین بار در شهرستان رفسنجان رقم می‌خورد، درباره چرایی رویکرد این معاونت به برگزاری جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای، گفت: فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یک فیلم کامل است با تمام مشخصات یک فیلم و با تکیه به دو عنصر ایجاز و خلاقیت؛ نه یک تیزر تبلیغاتی است، نه نماهنگ و نه بخشی از یک فیلم بلند.

سجادی بیان کرد: فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای رسانه‌ای نو و مناسب است که با قابلیت تأثیرگذاری بسیار بالا در جهان پرشتاب و پرهیاهوی امروز می‌تواند ثانیه‌هایی مخاطب بی‌وقت و کم حوصله را به خود مشغول کند و در کنار انتقال مفهوم و پیام خود لذت بصری و زیبایی‌شناسانه هم به او هدیه کند.

معاون هنری شهرداری رفسنجان بیان کرد: جشنواره ملی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای «شهرنما» در دو بخش شهرستانی و ملی خواهد بود که به‌زودی فراخوان و جزئیات آن منتشر خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم اختتامیه و اکران عمومی فیلم‌های این جشنواره همزمان با روز رفسنجان در دی ماه سال جاری برگزار شود.

ثبت دیدگاه