• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

سیدمحسن سجادی رئیس فرهنگ و ارشاد رفسنجان شد

  • 04 تیر 1402 - 11:57
سیدمحسن سجادی رئیس فرهنگ و ارشاد رفسنجان شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان سوم تیرماه برگزار شد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این مراسم با اشاره به جایگاه فرهنگ و هنر اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی باید به کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیایند تا جامعه از پویایی و نشاط فرهنگی برخوردار شود.

وی افزود: در این اداره در رفسنجان ۲۳ فعالیت از جمله حوزه های هنری، کتابخانه ها، ناشران، موسسات قرآنی، کانون مساجد، هنرمندان، رسانه ای و … انجام  و مدیریت می‌شود.

رضایی بیان کرد: بودجه و منابع مالی این ادراه محدود است و حمایت و همدلی همه ارگان‌ها را می‌طلبد.

در کارزار فرهنگی، نظارت و ضابطه نیاز است

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم در این آئین با اشاره به اینکه کارزار فرهنگی از کارزار نظامی با اهمیت تر است، اظهار کرد: در بیانات مقام معظم رهبری در باب وظایف کارزار فرهنگی آمده است که باید در این حوزه مواظب رخنه های فرهنگی بود، ضابطه و نظارت ابعاد مورد نیاز این کارزار است و باید با برنامه و هدف وارد حوزه فرهنگی شوید.

محسن روحی بیان کرد: همچنین در حوزه کار فرهنگی باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت.

رفسنجان فاقد سالن تئاتر است

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان هم در سخنانی همدلی همه ارگان ها را در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری شهرستان طلبید و بیان کرد: در این راستا با مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی، اعتقادی و خدامحوری امور را به دست خواهم گرفت و با استفاده از نقشه راه جامع در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان گام های موثری برخواهیم داشت.

سیدمحسن سجادی با اشاره به وجود ۸۰۰ عضو فرهنگی و هنری در رفسنجان و رسانه‌های مختلف ادامه داد: یکی از بخش های مهم شهرستان تکمیل و  تجهیز سالن های موجود است. رفسنجان سالن در خور شأن در حوزه برگزاری تئاتر و کنسرت ندارد.

وی افزود:  این از دغدغه های مدیران قبلی هم بوده و امیدواریم در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شود.

در پایان از زحمات علی ترک آبادی که به مدت یک سال به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان فعالیت داشت، تقدیر و سید محسن سجادی به عنوان مدیر این نهاد معرفی شد.

ثبت دیدگاه